SC CLİNİC Ağrı Tedavisi

Ağrılar ani gelişen ve kronik tipte olabilir. Kliniğimize gelen hastaların öncelikle hikayesi, muayeneleri, tahlilleri değerlendirilir ve izlenecek yol belirlenir.

Akut ve kronik ağrıların şiddeti Biorezonansterapisi ile azalır hatta dindirilebilir.

Ağrı tedavisi öncesi hastanın ağrıyan bölgesi ile ilgili yapılmış tahlil ve tetkikler incelenir. Kan tahlili yapılarak toksinler, alerjiler, bakteri ve virüs yükleri tespit ve tedavi edilir. Bu tedavi sırasında ağrı bölgesi için özel programlar uygulanır .

Bel ağrılarında, diz eklem ağrılarında ödem azaltıcı, ağrı bölgesindeki kas gruplarını normal frekansına dönüştürücü programlar uygulanır. Gerekli frekanslar güçlendirilir.

Migren çok faktöre bağlı olup geniş bir tedavi planı düzenlenir.  Elektromanyetik yüklenme, gıdalar, stres, hormonal faktörler gibi sebeplere çözüm getiren biorezonans migren için önemli bir tedavi şeklini oluşturmaktadır.

Fibromiyalji nedeni tespit edilemeyen, yaygın vücut ağrıları ile kendini gösteren, kaslarda, ensede, sırtta ,bel, kol, bacak ve kalça ekleminde belirgin ağrı ile seyreden bir hastalıktır. Sürekli halsizlik, yorgunluk, isteksizlik, mutsuzluk da bulgular arasındadır. Bu hastalarda uyku bozuklukları, vücutta ağrılı hassas noktalar, eklemlerde sabah sertliği, ellerde ve kollarda uyuşma, şişlik hissi gibi şikayetler vardır. Bağırsak çalışmasında düzensizlikler; kabızlık, gaz şişkinliğine de sık rastlanır. Sancılı ve düzensiz adet, tiroid hastalıkları, glikoz toleransı bozukluğu gibi hormonal bozukluklar da şikayetler arasındadır. Fibrolmiyalji hastalarında yapılan kan ve görüntüleme tetkiklerinde ağrıyı açıklayacak patolojiye rastlanmaz. Bu nedenle çoğu hastanın bu bulguları psikolojik olarak algılanır ve bu yönde tedavi edilmeye çalışılır. Yaklaşık %2 oranında görülen, günümüzde “tamamen tedavi edilemeyen hastalık grubunda” olan fibromiyaljinin biorezonans test ve tedavi sistematiği ile oldukça büyük bir oranda tedavi şansı vardır. Besin alerjilerinin tespit ve tedavisi, bağışıklık sistemini zorlayan, ağrıya sebep olabilecek patojenler, toksik maddeler; ağır metallerin vücuttan uzaklaştırılması, bağırsak florasının tedavi edilmesi ile kalıcı sonuçlar elde etmek mümkündür. Biorezonans ile kişinin hassas yapısına uygun terapiler uygulanır, Kişiye özel tedavi planlaması ile çok başarılı sonuçlar elde edilir.

Biorezonans tedavisinde kronik ağrılarda yaklaşım ağrıyan bölgedeki hasarı onarmaktan geçmektedir. Onarabilmek için hasarın nedenleri saptanır. Hem nedenlerle mücadele verirken aynı zamanda bölgenin doku iyileştirilmesi, toksin ve metallerin uzaklaştırılması, enflamasyonun yatıştırılması da beraber uygulanır. Gerektiğinde doku iyileşmesine yardımcı beslenmenin desteklenmesi, doğal ürünlerle vücudun onarımına katkıda bulunmak ve lokal bazı uygulamalar tedaviye eklenebilmektedir.