SC CLİNİC BİOREZONANS İLE SİGARAYI BIRAKMA

Biorezonans cihazı ile sigarayı bırakmada çok başarılı sonuçlar alınmaktadır. Tek seanslık terapilerde %85 , ikinci seans sonunda ise % 90 a varan başarı oranlarına ulaşılmaktadır.

Terapi Nasıl Etki Ediyor?

Nikotin ve sigara içindeki zehirli maddelerin elektromanyetik frekansları saptanır. Bu frekanslar cihaz tarafından tersine çevrilerek elektrotlar yardımı ile hastaya tekrar verilir. Böylece hastanın vücudundaki sigara ve nikotin ile ilgili tüm frekanslar nötralize edilmiş yani yok edilmiş olur . Kişinin sigara içme isteği, içilmediğindeki yoksunluk hislerinin önüne geçilmiş olur. Bu zararlı maddelerin vücuttan atılımı hızlandırılır. Terapi sonrasında kişi sigara dumanından rahatsızlık duyar. Beden artık sigarayı yabancı madde olarak kabul etmektedir.

Terapi Nasıl Uygulanıyor?

Terapi öncesi 6 saat süre ile kahve ve alkol alınmaması gerekmektedir. Ayrıca günde 2-3 litre su içilmesi önerilmektedir. Bol su tüketimi toksinlerin vücuttan atılmasına yardımcı olacaktır. Terapiye başlamadan önce son bir adet sigara içirilir. Bu sigara örneği ile silinecek frekanslar tespit edilir. Terapi yaklaşık 1 saat sürer. Terapi sırasında biorezonans cihazından belli kablolar ve aparatlar aracılığıyla tersine çevrilmiş frekanslar kişinin vücuduna verilir. Terapi sırasında vücuda verilen frekanslar bir çipe yüklenir. Terapi sonrası kişi 1 ay süre ile bu çipi vücudunda taşır böylece frekans alımına devam edebilmiş olur.

Sigarayı Bırakmaya Hazır Değilse veya Terapi Sonrası Destek Tedavilerimiz Var mı?

Sigara bağımlılığının ve bırakma zorluğunun fizyolojik nedenleri olduğu gibi psikolojik nedenleri de mevcuttur. Sigaraya yüklediğimiz anlamlar nedeni ile bırakmakta zorluk çekebiliriz. Bazı kişiler için sigara rahatlama yolu, bazıları için kaçış yöntemi olabilir. Bu durumda birakmaya bir türlü kendimizi hazır hissetmiyor olabiliriz. Bu durumda merkezimizde uyguladığımız destek terapileri önerebiliriz. Enerji EFT ve MET gibi Modern Enerji Teknikleri ile sigarayı kullanmamızın altında yatan bilinçaltı nedenlere ulaşıp dönüştürüyoruz. Böylece sigarayı bırakmaya hazır hale gelebilirsiniz.