SC CLİNİC ALERJİK HASTALIKLAR

Alerjiler Biorezonans Tedavisinin en etkili olduğu hastalık gruplarının başında gelmektedir.

Biorezonans ile alerjik hastalıkların tedavisi;

Biorezonans tedavisi ile alerjiler %85-90 oranında başarı ile tedavi edilebilmektedir. Günümüzde modern tıp alerji tedavilerinde belirtileri baskılayan kortizon veya antihistaminikler kullanmaktadır. Bu ilaçların yan etkileri olabilmektedir ve alerjiyi tam ortadan kaldıramamaktadır.

Biorezonans Nasıl uygulanmaktadır?

Biorezonans Metoduna başlamadan önce alerji testi yapılır. Kişinin hangi maddeye alerjisi olduğu tespit edilir. Kişiye özel bir tedavi planı uygulanır. Genellikle haftada bir kez yaklaşık bir saat süren seanslar şeklinde uygulanmaktadır. Tespit edilen alerjenin yanında , vücuttaki virüsler, bakteriler, mantarlar, ağır metaller, kimyasallar tanı ve tadavileri terapi sürecine dahil edilir. Vücuttaki patolojik frekansların ters frekansları uygulanarak bu frekanslar sıfırlanır ve olması gereken sağlıklı frekanslar vücuda verilir. Tedavi sürecinde kan tesleri ile iyileşme takip edilir. Vücut alerji yapan maddeyi normal kabul eder ve tepki göstermez. Alerji tablosu ortadan kalkmış olur . Tüm allerjenler bu şekilde sıfırlanır. Terapi süreci genellikle 12-14 hafta sürmektedir. Tedavi sonrasında alerji madde ile karşılaşılsa dahi ortaya çıkmaz.

Biorezonans Terapisi ile Şu alerjik hastalıklar başarılı bir şekilde tedavi edilebilmektedir;

Egzamalar; Egzama en yaygın cilt hastalıklarından biridir. Cildin iç veya dış etkenlere karşı gösterdiği iltihabi reaksiyondur. Tıp dünyası için tedavisi güç hastalıklardan biridir. Biorezonans metodu ile egzamaya neden olan faktür başarılı bir şekilde tespit edilebilmekte olup başarıoranı oldukça yüksektir.

Gıda Alerjileri; En yaygın gıda alerjileri inek sütü, şeker, yumurta ve buğday olup majör alerjiler olarak adlandırılır. Bunun yanında kişiye özel birçok maddeye alerjiler mevcuttur Biorezonans metodu ile bu maddeler başarılı bir şekilde tespit ve tedavi edilebilmektedir. Tedavi sırasında allerjen gıdaya karşı perhiz uygulanır. Alerji ortadan kalktığında kişi bu gıdaları tüketebilir.

Solunum Yolu Hastalıkları; Bu hastalıklar saman nezlesi, sinüzit astım ve bronşitin de dahil olduğu hastalık grubudur. Hastalığa neden olan alerjenler ve ek olarak neden olan diğer patojenler tespit edilerek başarılı bir şekilde tedavi edilebilmektedir. Ayrıca yine üst veya alt solunum yolu hastalıklarına neden olan polen alerjileri de başarılı bir şekilde tedavi edilebilmektedir.

Hayvan Tüyü Alerjileri; Alerjisi olduğu bilinen, evde beslenen hayvanın tüyü kullanılarak tedavi edilmektedir. Tedavi sonrası kişi bu hayvanlara alerjik reaksiypn göstermeden birlikte yaşayabilmektedir.